woensdag 4 februari 2009

Een kat in het nauw maakt rare sprongen

Die lijkt me wel van toepassing op Balkenende en zijn voorstel voor een onderzoekscommissie over Irak. Kennelijk is hij toch bang dat het besluit om de oorlog in Irak te steunen eeuwig aan hem blijft kleven als ongefundeerd en schimmig. De PvdA zit nu duidelijk in een lastig pakket. Maar goed, ik ga er maar vanuit dat het kabinet niet wordt opgeblazen terwijl ik mij in Ghana bevind.

Het is al erg genoeg dat GroenLinks een nieuwe Europese lijsttrekker kiest terwijl ik er niet ben. Volgens mij is het een spannende strijd en ik durf dan ook echt geen enkele voorspelling te doen over de mogelijke winnaar (anderen overigens wel). Hopelijk doet het internet het hier zaterdag, zodat ik de uitslag kan zien.

1 opmerking:

  1. Ha Mieke,
    Je houdt al het nieuws goed in de gaten! Wat een mooie uitstapjes heb je trouwens gemaakt afgelopen weekend. Door het lezen van jouw verhalen heb ik ook zin om een keer naar Afrika te gaan, lijkt me echt zo'n mooi continent. En het lijkt me inderdaad lastig om met zo weinig (functionerende) middelen te moeten werken maar dat heeft ook wel zn charme denk ik. Dat kan ik natuurlijk makkelijk zeggen ;) met alles bij de hand...Geniet er nog lekker van de komende maanden want voor je het weet sta je alweer op Nederlandse bodem. Zodra je weer in NL bent nemen we snel contact op voor een bezoekje aan Milaan. Lijkt me echt super leuk als jullie weer een keertje langskomen.
    x Eline

    BeantwoordenVerwijderen