maandag 23 februari 2009

Warme douche en taart

20 februari 2009

Wauw, mijn eerste warme douche gehad in zeven weken! Ik ben nu namelijk in een hotel in Cape Coast met zeven andere vrijwilligers. Vanmiddag zijn we met een luxe tro, met airco en redelijk veel ruimte, van Accra naar Cape Coast gereden. Morgen gaan we naar de kastelen van Cape Coast en Elmina en het naar het regenwoud; Kakum national park.

Gistermiddag was trouwens gezellig. Op kantoor kregen we een enorme taart bezorgd, waarop stond: "Thanks, Claire, Mieke & Nadine!". Claire had gisteren haar laatste werkdag en Nadine en ik hebben komende week al onze laatste week. Ik heb nog nooit zo'n grote taart gehad met mijn naam erop. En reken maar dat ie lekker was!

1 opmerking:

  1. Hallo Mieke,

    Op de valreep wil ik je nog even mailen, want als je straks aan het rondreizen bent dan kunnen we misschien geen kontakt meer leggen via internet. Je hebt tot nu al een heel bijzondere tijd gehad en we wensen je de komende 2 weken ook nog een hele fijne vakantie toe.
    Hoogst waarschijnlijk ga je straks ook nog heel wat bijzonderheden zien. Als je weer thuis bent komen we graag alle foto's bekijken. Met name van al dat mooie groen.
    ennuh nog even als een oude tante: "voorzichtig zijn hé!".

    Gr. Coby
    natuurlijk ook van Meint en Gaby

    BeantwoordenVerwijderen