zaterdag 10 januari 2009

Eindelijk even internetten!

10 januari 2009

Tja, internet is hier niet zo vanzelfsprekend als dat in Nederland is. Op het kantoor waar ik werk hebben we wel internet, maar dat deed het de afgelopen anderhalve dag niet. Net zoals de stroom het soms plotseling een tijdje niet doet. Het maakt bloggen in elk geval niet makkelijk. Vandaar dat ik een hoop berichten had opgespaard op mijn usb stick en ze nu in een keer heb geplaatst. Ik hoop dat jullie het geduld kunnen opbrengen om er wat van te lezen.

Ik vind het in elk geval erg leuk om zoveel reacties te krijgen! Ik hoor dat er nog geen Elfstedentocht is gepland, maar dat er wel eindelijk weer eens een toertocht door de Biesbosch mogelijk was geweest, echt heel jammer dat ik nu niet kan schaatsen.

Ik heb trouwen een hele goedkope telefoon gekocht en gezorgd dat ik mijn Ghanese nummer houd, dus dat is fijn. Mijn camera is bij iemand die camera's repareert, nu maar hopen dat dat een beetje vlot gaat. Jullie moeten nog even verstoken blijven van de prachtige plaatjes die je hier kan schieten...

3 opmerkingen:

  1. Hoi Mieke!

    Wat ontzettend leuk om over je ervaringen daar te lezen!
    Bijzonder, spannend, mooi, anders, het volgt elkaar zo te lezen in rap tempo op!
    Ik hoop dat je nog veel meer ervaringen opdoet waarover wij mogen meelezen, en dan natuurlijk wel alleen de positieve!

    Succes en veel plezier met alles,
    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mieke,

    let ik even niet op, ben je zo al in Ghana en heb je al heel wat leuke stukjes getypt!
    Het klinkt als een hele ervaring, en ik hoop dat je vooral nog heel veel leuke dingen mee gaat maken.
    Geniet ervan!

    Liefs, sira

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha: "nu maar hopen dat dat een beetje vlot gaat"... je bent in Ghana Mieke ;)

    Ik duim voor je dat je camera het snel weer doet!
    En ben benieuwd naar je volgende belevenissen!

    x Ju

    BeantwoordenVerwijderen