maandag 12 januari 2009

Will you marry me?

Goed, ik krijg hier dus redelijk veel huwelijksaanzoeken (gemiddeld minstens eentje per dag). Het wordt wel een beetje vermoeiend om de hele tijd tegen iedereen vriendelijk gedag te blijven zeggen, terug te lachen en je niet teveel te ergeren als de zoveelste Ghanees wil weten waar je vandaan komt.

Dat is best lastig als je er gisteravond achterkomt dat je computer gecrasht is. Even een overzicht van de electronica die ik had meegenomen:
- telefoon; gestolen (maar heb inmiddels een nieuwe die ongelofelijk goedkoop was)
- fototoestel; kapot (maar is inmiddels voor een flink bedrag gemaakt door Erik de cameraman die ook al met me wil trouwen)
- computer; gecrasht dankzij een virus op het kantoor van de CHRI

Ik ben blij dat ik mijn ipod thuis heb gelaten. Dus ik ben nu niet in zo'n vrolijke bui als je hier eigenlijk continu zou moeten hebben. Hopelijk kan de computerman van CHRI mijn laptop fiksen zonder dat ik met hem hoef te trouwen...

1 opmerking:

  1. Hoi Mieke,
    Boven dit bericht staat dat Andries zei, maar onze account begint toevallig met zijn naam.
    Voor jou geldt nu zeker dat leven het meervoud is van lef.
    Gelukkig heb je nog humor. Hou die er maar in.
    Na de vele reacties van Ju vond ik dat ik niet achter kon blijven.
    Liefs, Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen